Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Äntligen dags för min premiär i den här tråden då.
På flyget LAX-OGG (Maui) hade vi Steven Tyler (sångare i Aerosmith) två rader bakom oss i First. En rätt intressant karaktär, kom in nästan sist och rotade runt i handbagaget i flera minuter innan han till slut satte sig ner. Tydligen har han hus på Maui och är en regelbunden resenär på sträckan (flygvärdinnan hälsade honom med ett glatt "oh, you again!")
Jag fick några suddiga bilder på honom också :)
2014-04-17 00.10.34.jpg

SAS: Se og Hør-sagen er chokerende - Nationalt | www.b.dk
Jag är skeptiskt till den här tråden. Om man är en vanlig charterresenär med en resa per år kan jag förstå nöjet med skvaller, som ett sätt att visa för sina vänner att man minnsann lever i sus och dus och har sett en "kändis" på flygplatsen. Men bland medvetna frekventa resenärer? Som kanske själva har ögonen på sig? Skulle inte tro det. Jag tror mer på diskretion, det är en hederssak.

Vid incheckningen i Palma igår så stod jag bredvid Janne Carlzon. Vi småpratade lite om SAS, vad han gjort för SAS osv. Han var riktigt trevlig.

När jag sa att han gjort ett bra jobb med SAS så sa han " Ja det var bra jobbat, det var faktiskt jävligt bra jobbat" :).

En liten åsikt som kom fram var att man måste bestämma sig vad man vill med bolaget och hålla fast vid det.

Han hälsade på flygvärdinnorna genom att ta dem i hand.

Martin Erikson mer känd som E-Type i businessclass på väg till Moskva från Arlanda med SU för några dagar sedan.

Lasse Åberg flög från Arlanda till Malmö Airport, SAS Go för honom.

Toppen