fcx
Medlem
Frågade du honom vad han tycker om SAS förbättring av hans business class koncept?![]()
Det är inte vackert när vuxna män gråter offentligt.
Frågade du honom vad han tycker om SAS förbättring av hans business class koncept?![]()
På vägen hem från var lilla eskapad till Londres, träffade jag och Herr sembl på en mycket lång, vacker, och blond svensk kvinna med fina Louis V väskor. Vi träffade först på denna vackra dam utanför BA First/Gold incheckningen på LHR T5. Victoria Silvstedt kom genom (the not so) Fast Track på T5 tillsammans men en väldigt kort, svettandes fransos (eller kanske var han från fransktalande delen av Schweiz). Gissar han var någon form av manager eller nåt. I alla fall, dessa två var i kö 1 vi var i kö 2.
Vi kom genom säkerheten ungefär samtidigt och sedan utspelar det sig en episod som gjorde hela resan för mig. Som ni kanske vet finns det den s.k. Magiska Dörren precis där. Det är dörren till Concorde Room. Mr Manager var ca 30s snabbare än Victoria Silvstedt, och utan att Lounge Ladyn såg det, gick han rakt in i CCR. 30s senare kommer Victoria Silvstedt lite undrande. Hon blir vänligt avvisad, medan hon försöker förklara att hon följer efter Mr Manager. 20s senare kommer den svettandes Mr Manager ut från CCR där han också nu har blivit avvisad. sembl och jag flinar som små barn..
Jag går sedan fram till Lounge Ladyn:
Jag: "Hello Madame"
Hon: "Hello Sir, travelling in First today"?
Jag: "No Madame, I just wanted to thank you for making my day".
Hon: "How so Sir"?
Jag: "Did you know you just denied a celebrity access to the Concorde Room"?
Hon: "She looked vaguely familar"
Jag: "I assume she didn't have the credentials to enter, nor did her companion".
Hon: "That is correct Sir".
Jag: "Good! That means that you are consistant in your approach. I ask you for access when I am entitled, otherwise I walk downstairs."
Hon: "Yes Sir, you can always ask"
Jag: "Well I don't unless I am in First. Either way, I wanted to congratulate you on a job well done"!
Hon: "Thanks Sir. At first I thought you thought I had done something wrong, but I am glad you told me this story. Now, you've made my day".
Sedan kom den vackra damen med oss på BA flighten hem, hon i 3A och vi 5D och 5F.