Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

“THE SAD STATE OF BRITISH AIRWAYS” på youtube snart haha
Jag ser att jag nästan hade rätt om titeln på videon som postades av honom…

IMG_8851.jpeg

Hamnade bredvid Joey Tempest och John Norum på en lufthansaflight från München för ett par veckor sedan.
De var på väg hem från en festival I Spanien och Joey var ruskigt trevlig, social och pratglad.
Blev mycket snack om 70-80 tals rock!

Skickat från min SM-A528B via Tapatalk

En kändistätt helg detta i fotbollens tecken.

ARN-FRA i fredags satt man bredvid Zlatan. Bästa var nog när jag fick till en selfie med han medans vi steg av planet och hade bussgate. Zlatan gick sen till vanliga bussen, jag gick till Lufthansa First limousinen.

Lufthansa FCL A ikväll på FRA. Domarlegenden Pierluigi Collina satt vid bordet bredvid i matsalen och njöt av en hamburgare. Här kändes det inte rätt alls att be om en bild, gäller att välja rätta tillfället

ARN-FRA i fredags satt man bredvid Zlatan. Bästa var nog när jag fick till en selfie med han medans vi steg av planet och hade bussgate. Zlatan gick sen till vanliga bussen, jag gick till Lufthansa First limousinen.

Du skulle ha erbjudit honom skjuts.

Lufthansa FCL A ikväll på FRA. Domarlegenden Pierluigi Collina satt vid bordet bredvid i matsalen och njöt av en hamburgare. Här kändes det inte rätt alls att be om en bild, gäller att välja rätta tillfället

Det hade blivit rött kort direkt.

Toppen