Jag ser att jag nästan hade rätt om titeln på videon som postades av honom…“THE SAD STATE OF BRITISH AIRWAYS” på youtube snart haha
ARN-FRA i fredags satt man bredvid Zlatan. Bästa var nog när jag fick till en selfie med han medans vi steg av planet och hade bussgate. Zlatan gick sen till vanliga bussen, jag gick till Lufthansa First limousinen.
Lufthansa FCL A ikväll på FRA. Domarlegenden Pierluigi Collina satt vid bordet bredvid i matsalen och njöt av en hamburgare. Här kändes det inte rätt alls att be om en bild, gäller att välja rätta tillfället
Vad var det för kritik?Fick äran att flyga med Anko van der Werff från Amsterdam. Han hälsade glatt på all mark personal och crew. Svarade dessutom på kritik från en passagerare, diplomatiskt, men bestämt.
Det var ju taskigt av dig att gå och sätta dig mellan dem.Lördags, CPH-ARN. Armand Duplantis med flickvän på rad 3 i +, med seat-block som dom inte utnyttjade![]()
Det kritiserades att flyget inte lämna i tid, 7 min efter scheduled departure.Vad var det för kritik?