Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Tomas E

Medlem
Järnvägsstation följt av ersättningsbuss så kanske off topic, men åtminstone en station med flygtåg. ;) Peter Hitchens, brittisk författare och flitig debattör med allmänt kritisk inställning men oftast intressant att lyssna på. Dök upp på Paddington när jag väntade framför en av infotavlorna för att se perrong för mitt försenade tåg, han gick sedan iväg och köpte kaffe. Hade det varit tidigare på dagen hade jag trott att han kom från någon TV-soffa, för det är vanligt med kommentar-program på söndagsmorgnar. Sedan satt han på samma ersättningsbuss på sista delen av sträckan.
 
Last edited:

marbe166

Medlem
Med risk för att gå en gnutta OffTopic i tråden, men är det verkligen nödvändigt att pinpointa en person även om hen är offentlig med exakt namn utan utbytta bokstäver, plats, klädsel, beteende och tidpunkt? Lite väl mycket stalkervarning ibland.

Jag kan hålla med om detta, iaf i mer eller mindre realtid. Jag tycker inte vi ska posta om personer vi sett samma dag som det görs, det kan vänta några dagar.
 

aikelo

Medlem
Personen i fråga hade lämnat loungen då jag postade. Detta anser jag vara en självklarhet.

Skickat från min SM-G991B via Tapatalk
 

LPC123

Medlem
Två möten som inte är från idag men som är lite aktuella idag i och med att han tyvärr gått bort idag. Flög hem från London för ca 5-6 år sedan och fick Sven-Bertil Taube och hans fru på raden framför mig. Vid boarding hade dom problem att få upp sitt bagage i hatthyllan så jag hjälpte dom med väskorna. Sen satt dom nästan som barn vända bakåt mot mig och vi surrade och drack ett par glas ihop och hade en mycket trevlig resa. 3v senare skulle jag till Stockholm och vid gate stod dom båda igen så jag gick fram och skojade med dom och sa att Sven-Bertil nu tror jag nästan att du stalkar mig ;) och han skrattade gott och det visade sig att han skulle sitta bredvid mig på andra sidan gången . En mycket fin och trevlig man.
 
Toppen