Precis, det pratade de om...På väg till Kirunafestivalen...
Precis, det pratade de om...På väg till Kirunafestivalen...
Grattis, när jag försökte flyga till MFN så blev det inställt pga regn och fick ta buss istället men det känns inte som Iran?Landade på MFN (jag bjuder på en öl till den som kan ta den flygplatsen utan att googla) tidigare idag med ett mysigt Cessnaplan.
Direkt efter oss landar ännu ett litet plan, som i sin tur parkerar bredvid oss på plattan. Ingen mindre än Tom Cruise stiger ur planet!
Tydligen så spelar de in nya Mission Impossible och denna del av filminspelningen ska föreställa Iran. Vet inte hur de har tänkt, men med tanke på dagens budget och teknologi så kommer det säkert få till det på ett utmärkt sätt.
Nu är väl tävlingen slut.... var befinner du dig?
Grattis, när jag försökte flyga till MFN så blev det inställt pga regn och fick ta buss istället men det känns inte som Iran?
Therese Sjögran i GO på SK130 idag.
Haha nej, funderade faktiskt på precis det när jag såg henne! Hon hade dock nån form av ritual där hon knackade på planets utsida på vägen in.Hade hon sin cykel med sig?
Haha nej, funderade faktiskt på precis det när jag såg henne! Hon hade dock nån form av ritual där hon knackade på planets utsida på vägen in.