Senaste nytt
Kontor Avis LAX
Bokat via: EuroBonus sidan på Avis
Bokade: Full size vanlig jävla bil (man vill ju inte dö på motorvägen men förväntade mig typ Chevy Cruze eller så)
Gratis uppgradering: Ja
Fick: Dodge charger r/t
Status: Avis Preferred Plus

Måste köra med ett ägg under gaspedalen, det här är inte min Prius. Mvh råkade få spinn på hjulen när jag behövde komma ut snabbt från en parkering. Ooops.

Det är roligt när det mullrar men nu vet jag att muskelbilar inte är för mig, nästa gång blir det storsuven jag blev erbjuden istället.

Fel ställe för fråga kanske men.. Har bokat gratis weekendhyra med Avis i Milano Malpensa. Fick bara välja en Renault Clio eller Fiat 500L. Är i Presidents Club. Plockar upp den på torsdag. Någon med erfarenhet av uppgradering vid gratis weekendhyra?

Fel ställe för fråga kanske men.. Har bokat gratis weekendhyra med Avis i Milano Malpensa. Fick bara välja en Renault Clio eller Fiat 500L. Är i Presidents Club. Plockar upp den på torsdag. Någon med erfarenhet av uppgradering vid gratis weekendhyra?
Jag gjorde ungefär samma sak på LAX i januari 2019.
På förfrågan fick jag välja på alla möjliga uppgraderingar, men då ingen föll mig i smaken la jag till $30/dag för en GLS 450.
EXTREMT prisvärt.

Kontor Hertz SAN Diego
Bokat via: EuroBonus sidan på Hertz
Bokade: Full size (c)
Gratis uppgradering: Ja (PC)
Fick: Infinity QX80
Status: President Circle

Hade tur, den enda bilen i PC med V8

Attachments

• 9F62AFEB-0FE1-4C21-AD7A-45622CC359FE.jpeg
    9F62AFEB-0FE1-4C21-AD7A-45622CC359FE.jpeg
    76 KB · Visningar: 571
Kontor Sixt Luleå
Bokat via: Sixt.se kampanj
Bokade: Bmw 320 kombi eller liknande
Gratis uppgradering: Ja?
Fick: Bmw 320 GT XDrive
Status: Ingen

300 mil på mätaren allt funkade perfekt förutom extra bonuspoängen som ej kom men orkar inte ta tag i det.

Attachments

• D9FB98B6-2F77-4FF0-979B-1EA2839249CA.jpeg
    D9FB98B6-2F77-4FF0-979B-1EA2839249CA.jpeg
    127,6 KB · Visningar: 528
Kontor Avis Zurich
Bokat via: EuroBonus sidan på Avis 6000 poäng
Bokade: Bokade passat kombi eller liknande
Gratis uppgradering: Ja tror det
Fick: MB CLA 180 kombi
Status: Avis Preferred Plus

Helt ny bil tveksam först om våra skidor etc skulle gå in men det funkade. Får se om extra poängen här kommer in...

Toppen