Jonas C skrev:Ort: Teneriffe South AirportBokat via: SIXT.seBokade:Mini Cooper eller liknande.Gratis uppgradering:TypFick: BMW 218d CabrioletStatus på bokningen: PlatinumKlicka för att utvidga...
Fick uppgradering till nästa kategori gratis, men fick lägga på lite extra för kategorin över det, dock till ett rabatterat pris.Igorius skrev:Vad menas med "typ" gratis uppgradering?Klicka för att utvidga...
Så man blir inte blåst på kostnaden för en ny fälg? Typ 6-10000kr.jonten skrev:Lönar sig inte för mig att försäkra mig, jag har 50-60 hyror per år och väldigt sällan skador. Billigare att betala den högre självrisken när något händer.Detta kostade 1400:- det är typ kostnaden för försäkring på 8 hyror, så i år kan jag skrapa 4-5 fälgar till och det blir billigare än försäkringen.Klicka för att utvidga...
Beror väl på dagsformen och hur viktig kund man är, men man får nog stå på sig. För något år sen så erbjöd jag mig att köpa en ny fälg för att de ville ha typ 3-4000:-, det var Avis och då sjönk det typ till 2000:-Jonas C skrev:Så man blir inte blåst på kostnaden för en ny fälg? Typ 6-10000kr.Klicka för att utvidga...
Nu glider vi lite OT, men det finns ju bolag, t.ex. Annual Car Hire Excess Insurance from £37.99 | iCarhire© som för ca 350kr per år ger dig självriskeliminering. Då räcker det med att du skrapar en fälg vart fjärde år för att det ska löna sig...jonten skrev:Beror väl på dagsformen och hur viktig kund man är, men man får nog stå på sig. För något år sen så erbjöd jag mig att köpa en ny fälg för att de ville ha typ 3-4000:-, det var Avis och då sjönk det typ till 2000:-Klicka för att utvidga...