agehall
Medlem
Kul idé... öppen för förslag!
Jag tycker det är rätt skoj att vi har en community som kan ordna en sådan träff utan att det blir en snubbe som sitter själv i en bar och tittar sig i spegeln.
Kul idé... öppen för förslag!
Rackarns, inte i år heller ... Tydligen räcker inte ca 80 legs i mestadels M per år för 2013-14 heller![]()
Nej, du har en bra bit kvar.
Ursäkta en gröngöling men vad, förutom prestigen, förändras när man blir Pandion och vad ger det?
Jag upplever faktiskt Pandions som rätt prestigelösa. De är ju de som reser lika ofta med flyg som vanligt folk åker buss/tunnelbana, så de tycker nog inte det är så "speciellt" längre. Det är snarare de nykläckta EBGerna som precis nått upp till 50k som tror att de äger världen...
Va?! Äger jag inte världen?
Jag upplever faktiskt Pandions som rätt prestigelösa. De är ju de som reser lika ofta med flyg som vanligt folk åker buss/tunnelbana, så de tycker nog inte det är så "speciellt" längre. Det är snarare de nykläckta EBGerna som precis nått upp till 50k som tror att de äger världen...
nåja det finns gott om Pandions som beter sig som småbarn i ett vuxendagis ute på flygplatserna också ungefär dom nykläckta guld/silver medlemmar även om dom inte är lika många än..