Senaste nytt

Jag blir inte klok på Stockholm Arlanda...... (Loungen access)

Har någon försökt att köpa tillgång till loungen på T5 vid inrikesflyg? En tjejkompis (EBS) till mig ska flyger Berlin - Arlanda - Umeå i Go och undrar om hon kan få tillträde till en av loungerna
Formellt sett ska det inte gå.
Gäller under samma dag som du ska resa utrikes i SAS Go eller med Wideroe.
Specialerbjudande - lounge - SAS
Var sägs om att lägga in en förfrågan på Lounge meetings | Sida 134 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor ?

Härligt! Vad fick hon betala för den uppgraderingen?
Vet inte exakt men priset bruka ligga mellan 28 och 33 Eur. Men tanken på att man få 750 poäng extra (eller 934 om man är EBG) och tillgång till loung och fastrack är det ett bra pris i min tyckte om maten i plus på flyget hade inte varit så uselt

Vet inte exakt men priset bruka ligga mellan 28 och 33 Eur. Men tanken på att man få 750 poäng extra (eller 934 om man är EBG) och tillgång till loung och fastrack är det ett bra pris i min tyckte om maten i plus på flyget hade inte varit så uselt
Man får 2500 poäng som EBG då de bokas i Z.

Har någon försökt att köpa tillgång till loungen på T5 vid inrikesflyg? En tjejkompis (EBS) till mig ska flyger Berlin - Arlanda - Umeå i Go och undrar om hon kan få tillträde till en av loungerna
Kolla vad OptionTown kostar på ARN-UME. Kan ibland vara ett billigare/enklare sätt.
Man får 2500 poäng som EBG då de bokas i Z.
Nej, på sträckan ARN-UME är det 1000/1250p som gäller - även om Umeå ligger långt norrut.

Toppen