Homer
Medlem
Inom oneWorld är det selling carrier som räknas så köper man en codeshare biljett så får man intjäning som om det vore tex AA som flyger, trots att det står Finair på planet.
Finair motsatsen till Fulflyg?
Inom oneWorld är det selling carrier som räknas så köper man en codeshare biljett så får man intjäning som om det vore tex AA som flyger, trots att det står Finair på planet.
Inom oneWorld är det selling carrier som räknas så köper man en codeshare biljett så får man intjäning som om det vore tex AA som flyger, trots att det står Finair på planet.
Finair motsatsen till Fulflyg?![]()
Inte när du endast flyger med billiga Economy class biljetter (ej i Premium Economy).Bra tråd. Skulle ännu tycka att man kunde jämföra programmen statusmässigt och milesmässigt. Status är ju mycket lättare att nå på BAEC än på AAdvantage.
Inte när du endast flyger med billiga Economy class biljetter (ej i Premium Economy).
Däremot om man flyger endast till Asien (som jag), kan man inte få status hos AAdvantage (utan Elite Challenge).
Du menar väl kabinbonus, inte statusbonus vilket är samma nivå (100%) och det gäller till flera partner flygbolag hos AAdvantage än British Airways Executive Club.Sant, men överhuvudtaget slipper man med mindre flyg på BA om man kör J. AA belönar väldigt lite statusbonus för J eller F, då BA belönar rejält.
Du menar väl kabinbonus, inte statusbonus vilket är samma nivå (100%) och det gäller till flera partner flygbolag hos AAdvantage än British Airways Executive Club.