Senaste nytt

ITA Matrix hjälp och tips

Vad är det som gör att sådana här resultat kan dyka upp? Det är väl inte bokningsbart?

Capture.PNG

Sidenote: Du borde verkligen skaffa ExpertFlyer.

Varför skulle det där inte vara bokningsbart? Fare finns och stämmer i pris. Det är dessutom en riktigt dyr fare i jämförelse med vissa andra.

Sidenote: Du borde verkligen skaffa ExpertFlyer.

Varför skulle det där inte vara bokningsbart? Fare finns och stämmer i pris. Det är dessutom en riktigt dyr fare i jämförelse med vissa andra.
Hm? ExpertFlyer för vad? Fares tänker du på då eller? :)

Söker man på samma på deras hemsida så får man ~€220 i pris.

Hm? ExpertFlyer för vad? Fares tänker du på då eller? :)

Ja, och allt annat som du borde ha nytta av att själv kunna kolla upp.

Söker man på samma på deras hemsida så får man ~€220 i pris.

Möjligt, men får du samma fare basis då? Jag utgår från att det inte är det. Läser man biljettreglerna så ser det ut som att det dels är 7 dagars förköp och dels så säljs bara dessa fares via vissa agenter.

Ja, och allt annat som du borde ha nytta av att själv kunna kolla upp.
Möjligt, men får du samma fare basis då? Jag utgår från att det inte är det. Läser man biljettreglerna så ser det ut som att det dels är 7 dagars förköp och dels så säljs bara dessa fares via vissa agenter.
Allt blir så uppenbart när BC-rävarna bidrar :p

• Gilla
Reactions: bnr
Jag har sagt det förr och jag säger det igen: ExpertFlyer... (Jag borde få provision från dem! :) )

Det är såååå mycket enklare att förstå vad som händer när man kan slå upp fares och titta på dem direkt.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen: ExpertFlyer... (Jag borde få provision från dem! :) )

Det är såååå mycket enklare att förstå vad som händer när man kan slå upp fares och titta på dem direkt.
True! Lite OT: Behöver man Basic eller Premium? :)
Du har helt rätt @agehall.

Jag behöver hjälp att boka denna Fare den är betydligt dyrare överallt annars.
Är kass på expertflyer och Ita tacksam hjälp
image.jpg

Toppen