Har en multicity resa med TK:
7/3 BOG-IST
8/3 IST-GOT
5/4 LIS-IST
5/4 IST-BOG
Känns som returen 5/4 kanske inte var rätt dag att åka med TK.
Nedan damp ner i mailboxen idag:
I mailet fanns en "old flight information", men ingen "new"
.. När jag gick in och kollade min bokning via TKs hemsida, så är den gamla bokningen helt borttagen, och man har lagt en bokning med LIS-IST (5/4), med anslutning IST-BOG
5 dagar senare (10/4).. Fick precis tag i TK kundtjänst, och dom bekräftade att jag har kvar min bokning LIS-IST den 5/4, sedan kommer dom INTE kunna erbjuda mig en anslutning den 5/4, utan först den 10/4, dvs. 5 dagar väntan i Istanbul (kanske medans dom bygger färdigt nya terminalen?).
Fick 3 alternativ:
1.) Vänta i istanbul 5 dagar, och isåfall stå för kostnader för hotell mm.
2.) Avboka hemresan som bokades för 6 månader sedan
3.) Åka till biljettkontoret i Lissabon och hoppas dom kan lösa det
Känns som det blir totalkaos med minimal insats för passagerarna .. Antar att det är fler än jag som stött på detta idag? Någon som har annan erfarenhet med kundtjänsten i dag(arna), eller blivit erbjuden andra alternativ?