Senaste nytt

Istanbul flygplats stängd

sammyj

Medlem
Har pratat med dom igen på kundtjänst och fick biljetten ombokad till samma tid imorgon. Bara att hoppas att allt är lungt och det går bra nu :/

Dom ville inte boka om med något att flygbolag idag. Tänkte refunda och köpa en ny på Lufthansa men dom lyckads inte ta fram beloppet så det blev en ändring bara.
 

ulagun

Medlem
Med tanke på allt tragiskt som hänt i Turkiet senaste tiden kommer det innebära slutet för Turkish Airlines framgång?
Vore synd i så fall.
 

NotRyan

Medlem
Nu borde man kunna avboka i alla fall när UD har utfärdat en avrådan. Viktigt att tänka på är också att försäkringsbolagen och deras villkor milt sagt inte gillar att man åker till sådana områden...
 

Lukas S

Medlem
Med tanke på allt tragiskt som hänt i Turkiet senaste tiden kommer det innebära slutet för Turkish Airlines framgång?
Vore synd i så fall.

Håller med. Jag gillar verkligen TK. Hoppas och tror dock att läget kommer att lugna ner sig lite och att allt återgår till det normala vad gäller Turkish Airlines. Kommer att boka Houston, Bangkok och Baku med TK inom en inte alltför avlägsen framtid. Om det blir för oroligt får man väl boka om, men det vore lite synd eftersom deras linjenät och hårda produkt är väldigt bra.
 

sammyj

Medlem
Enligt TKs hemsida så har dom släppt mer möjligheter oavsett fare så kan man avboka, ändra routing etc utan kostnad men min mor vill inte ändra biljetten mer så jag hoppas det blir en bra hemresa imorgon.
 
Toppen