Senaste nytt

Isländska Play etablerar sig på linjen Arlanda-Reykavik sista mars.

Till New York verkar de använda flygplatsen SFW. Fågelvägen ligger det väldigt långt utanför staden, men samtidigt tar bussen därifrån till Manhattan bara 1.5h vilket ändå inte är sååå mycket längre än transit från typ JFK eller EWR.

Jag blev sugen på att boka en resa iaf, det är väldigt billigt!
 
vart hittar ni de väldigt billiga priserna? Jag ser priser runt 3500 t&r, knappt billigare än konkurrensen
Det behövs nog någon kampanj/rea för hitta de riktigt låga priserna. Nyligen har de haft erbjudanden från Köpenhamn:
 

Morgan

Medlem
Till New York verkar de använda flygplatsen SFW. Fågelvägen ligger det väldigt långt utanför staden, men samtidigt tar bussen därifrån till Manhattan bara 1.5h vilket ändå inte är sååå mycket längre än transit från typ JFK eller EWR.

Jag blev sugen på att boka en resa iaf, det är väldigt billigt!
Det fina med SFW gissar jag är att migrationen är smidig. Att stå 2 timmar i en kö jetlaggad på EWR är verkligen den sämsta starten man kan få på en semester...
 
Till New York verkar de använda flygplatsen SFW. Fågelvägen ligger det väldigt långt utanför staden, men samtidigt tar bussen därifrån till Manhattan bara 1.5h vilket ändå inte är sååå mycket längre än transit från typ JFK eller EWR.

Jag blev sugen på att boka en resa iaf, det är väldigt billigt!

Jag antar att det är SWF, Stewart Airport i Newburgh, som de flyger till.

När Norwegian flög dit så fanns det tydligen en buss till Manhattan i anslutning till deras flyg. Men jag hittade den inte på deras website eller flygplatsens, så jag har ingen aning om var på Manhattan de stannade, när bussen, hur många timmar det var mellan bussen och planet, eller hur mycket den kostade.

Alternativet verkade vara taxi till andra sidan Hudson-floden, och sedan Metro-North till New York.
 
Last edited:
Toppen