Senaste nytt

Invigningsresa till BusinessClass loungehörnor

Första flighten ARN-OSL finns inte... (10.30 enligt Bjornstrom)

Enda jag hittar är: 07.00, 07.30, 08.30, 09.45, 12.45 osv..

Screen Shot 2012-12-18 at 15.21.26.png

Vi behöver inte göra en lista över EBG för det kommer inte vara ett problem, följ med mig bara

Och du som dessutom blivit av med din guldstatus till förmån för pappaledigetsstatus ;) Ger det alltså fri tillgång till SAS lounger samt obegränsat antal gäster :)

/Christian

Det verkar vara något knas, men du behöver ändå ringa för att få hela trippen för 10k.

Jag har inga EB poäng... bara några tusen så får bli till att betala med pengar om så blir fallet.
Grejen är att jag söker ARN-OSL (retur från CPH) men då kommer varningstexten: Vi kan inte hitta rekommendationer för din sökning (7190 - 9913) upp!

Tänkte alltså köra enligt ovan sedan en enkel biljett mellan OSL-CPH.

Och du som dessutom blivit av med din guldstatus till förmån för pappaledigetsstatus ;) Ger det alltså fri tillgång till SAS lounger samt obegränsat antal gäster :)

Martin skrev ju häromdagen att han fått tillbaka den!

Jag har inga EB poäng... bara några tusen så får bli till att betala med pengar om så blir fallet.

Ah. Då vill du nog ändå ringa för att få allt på en och samma biljett. Jag testade att boka via expedia.se och fick riktiga fantasipriser så att ringa SAS är nog det enklaste och billigaste.

Toppen