Senaste nytt

Invigningsresa till BusinessClass loungehörnor

Om man bokar
CPH - OSL SK 454 08:30 - 09:40
hemresa annan ort
ARN-CPH SK1429 18:50 - 20:00

Lägger till enkel OSL - ARN
SK496 15:15 - 16:10

Kostar ca 2.600 vilket känns lite sådär, får se vad ni Gurus hittar

Om man vänder på steken ser det bättre ut:
CPH-ARN ARN-OSL OSL-CPH = 2221 SEK

Last edited:
Jag är också väldigt intresserad av att haka på. Vi får ta och hitta en vettig ekonomibiljett tycker jag. Det vore nog inte helt dumt att se om SAS kan fixa oss en gruppresa till vettigt pris, även om det inte blir några poäng på den.

Hur många är ex-CPH? Agö, är du på? Några fler?

Borde vi inte kunna be om dispens hos SAS så att vi kommer in i loungen även på hemresan dvs när vi landat åter i CPH? Likt man kan göra när man kommer från ORD/EWR/IAD, fast denna gång på vår "Lounge-run".

Last edited:
Jag är också väldigt intresserad av att haka på. Vi får ta och hitta en vettig ekonomibiljett tycker jag. Det vore nog inte helt dumt att se om SAS kan fixa oss en gruppresa till vettigt pris, även om det inte blir några poäng på den.

Instämmer - men kommer man att kunna delta då även om man inte är EBG?

Har vi några tider på lounge mötena? Är ju lite trixigt när man är ex-cph och vill träffa er andra ex-sto :D

Vi ska komma med förslaget till SAS när vi vill hålla invigningarna. Om vi flyger enligt mitt förslag skulle det vara:

09:00 Stockholm/ARN
12:00 Oslo/OSL
15:00 Köpenhamn/CPH

Sen äter vi middag på lämplig restaurang vid 16-tiden på CPH. Drinkar inne i Stockholm på kvällen!

Första morgonflyget CPH-ARN landar 09:35, får väl undersöka möjligheter att åka upp på fredagen

Last edited:
Toppen