Senaste nytt

Invigningsresa till BusinessClass loungehörnor

Kommande år kommer innebära en del jobbresor för mig så jag spar mina aktier på hemmafronten. Rena nöjesflighter får därmed dra på foten... :-/

Tyvärr får jag backa ur. Andra familjeaktiviteter som är svåra flytta (barnkalas etc) så tyvärr "grounded" 19/1. Men ser ut bli ett gott gäng som fyller sas flyg inom Scandinavien den 19e.

Tyvärr lite svårt att bestämma mig om det är rimligt att åka, med tanke på att jag har otroligt mycket att göra runt de veckorna i januari. :(

Det är klart att det inte är rimligt men väldigt kul !! :)

Man kan ju se scenariot framför sej när 15 champagne-glada resenärer stormar in i loungen i Oslo och går lös på korvvagnen för att sen skynda mot Köpenhamnsgaten och kräva uppgraderingar och extra champagne. Det kommer säkert att skickas ett kris-sms till kollegorna i Köpenhamn så dom vet vad som väntar.
Kommer hem från Fjärran östern dagarna innan men om jag hinner så försöker jag nog fixa en sista-minutenbiljett på fredagen. Detta vill man ju helst inte missa.

Jag är nu också bokad från ARN och hoppas att jag kan snylta på befintliga EBGs då jag själv är EBB men inte länge till med 3xboostern. Så jag får sitta ock skämmas långt där bak på planet och hålla tillgodo med gratis #flygkaffe.

Så, då är även jag bokad och klar (ex-ARN) för denna lilla utflykt! Efter diverse försök med open-jaw och multicity på olika siter så blev det till slut 3 enkelresor bokade på sas.se, så man fick betala 3x30 kr i serviceavgift. Bah. Nu får jag väl ta igen det på lounge-buffen ;)
Sambon hade ingen större förståelse för nöjet i att åka Norden runt och titta på stolar, men hon var helt okej med att få en "egen" dag så det var inga problem :)
Eftersom jag numera är EBB så litar jag på bjornstrom-statusen. Ska bli skoj detta!

Last edited:
Toppen