Senaste nytt

Intresseanmälan - Inofficiell golftävling på Players Indoor Golf med SAS EuroBonus extrapoäng som priser

Big Birger

Medlem
(Detta inlägg är avstämt med moderator, och det är ett inofficiellt event som inte businessclass.com står bakom.)

Jag tänker arrangera en golftävling på Players Indoor Golf i Västberga 5 minuter söder om Stockholm City. Priserna kommer att vara i form av SAS EuroBonus extrapoäng.

Tanken är att under trivsamma former spela inomhusgolf och kanske kombinera med lite poäng-snack?

Upplägget beror på hur många som vill vara med och spela, så jag behöver lite indikation på hur många som skulle vilja vara med.

Planen är att spela en onsdag- eller torsdagkväll i slutet av januari med start 19 eller 20. Vi spelar 18 hål i någon individuell spelform med hcp.

I hallen finns det 7 bås med Trackman. Blir vi 14 personer kan jag boka hela hallen från 20:00. Blir vi 21 personer behöver vi börja 19:00. Om vi är färre än 14 personer så kan jag inte boka hela hallen, utan då bokar jag det antal bås vi behöver.

Priset för tävlingen kommer troligen att vara 700 kr/deltagare. Prispotten kommer att öka med 3000 EuroBonus extrapoäng per deltagare. Hur prispotten fördelas beror på hur många deltagare det blir, men jag föreställer mig att topp 3 vinner poäng + närmast hål + längsta drive + utlottning så att många som deltar har chans att vinna poäng.

Blir vi 21 deltagare är det 21*3000=63 000 poäng som kommer att delas ut i form av olika priser!

Svara gärna direkt i tråden om du är intresserad av att vara med, och vilken veckodag som du föredrar (onsdag eller torsdag). Så kan jag återkomma med en konkret inbjudan sedan.
 
Toppen