agehall
Medlem
Detta plan rymmer 12 personer och kan konverteras till fem sängar.
Något OT, men hur gör man när man inte känner varandra ombord? Är det hela havet stormar och 7/12 pax får ståplats under natten eller hur hanterar man detta..?
Detta plan rymmer 12 personer och kan konverteras till fem sängar.
Något OT, men hur gör man när man inte känner varandra ombord? Är det hela havet stormar och 7/12 pax får ståplats under natten eller hur hanterar man detta..?
Man kör sten-sax-påse och sju personer får hoppa fallskärm över Atlanten bara så att resterande fem kan ligga skönt i sängarna. Eller så bokar man planet för fem personer från början![]()
Jag tycker det trevligaste alternativet vore att fylla planet med 10 personer som parvis kan tänka sig dela på en säng.![]()
Hakar gärna på!
Det låter inte alls särskilt dyrt för att få prova något som de flesta av oss aldrig kommer få möjlighet att uppleva.
Jag är absolut intresserad. Hoppas bara att det inte blir för tight innan den sista flighten till stockholm går (18:20).
Jag är gärna på!!
Klart intresserad. Ett möte nu på torsdag avgör om det går att pussla ihop.
Åker ju hellre med @Martin Björnström vid spakarna, men jag är gärna med på detta dyra glas Champagne.
Hur kan man tacka nej till detta när man redan har provat på att chartra ett plan på Curacao med traveller och senator
Jag är också intresserad av att haka på
/Christian
Jag är lite orolig för att råka ut för BJS, så jag är inte säker på att jag törs prova. Måste också få det godkänt hemma och det kan vara komplicerat efter sista tidens utflykter...
Intresserad!