Senaste nytt

Intjäning av EuroBonuspoäng (Inom alla områden)!

Försök verkligen använda onlineshopping.flysas.com. De flesta av mina poäng kommer därifrån idag.
  • Börja med rabattkod. Oftast 200kr om man handlar för 800kr. För tillfället är det GG1 men den går ut idag. Det dyker dock upp nya koder ofta, prenumerera på deras nyhetsbrev
Funkar det verkligen att använda rabattkoder och samtidigt få poäng? Det står väldigt tydligt i villkoren: Om du betalar med värdebevis eller använder rabattkoder kan du inte samtidigt tjäna EuroBonus Extrapoäng.

Jag gjorde misstaget att använda en rabattkod när jag köpte hundmat på Buddy, och då dök det inte upp några poäng.

Funkar det verkligen att använda rabattkoder och samtidigt få poäng? Det står väldigt tydligt i villkoren: Om du betalar med värdebevis eller använder rabattkoder kan du inte samtidigt tjäna EuroBonus Extrapoäng.

Jag gjorde misstaget att använda en rabattkod när jag köpte hundmat på Buddy, och då dök det inte upp några poäng.
Japp, det funkar. Något som däremot inte funkar är refunder + sas så beroende på hur man värderar eurobonuspoäng kan det vara bättre med refundercashback.

Jag har gjort det misstaget två (2!) gånger på Arken Zoo. Totalt varit 2500kr :( Så det hade ju blivit ca 7-800 EB.

Toppen