palmen
Moderator
Vi saknade dig på senaste bc träffen...Om du kommer på nästa bc träff och inte gömmer dig under ett alias kanske vi kan ha en saklig diskussion?
Vi saknade dig på senaste bc träffen...Om du kommer på nästa bc träff och inte gömmer dig under ett alias kanske vi kan ha en saklig diskussion?
Inbjudan gick ut för 20 minuter sen, du är välkommen att sprida inside information där istället!Nu pratade jag om nästa gång men det kanske är bättre att lägga ner när man får pikar av vissa som tydligen vet allt.En del andra med bra inlägg har ju tydligen ochså slutat och ledsnat.
Oj nej, jag använde skämtsamt termen ”polare” på ett internetforum, allmänt kända för sin rigör i konversation och dekorum…Var står det i mitt inlägg att det var en polare?
När blev en så kallad säker källa en polare?
Jag skulle kunna skriva mer men när du bara är sarkastisk är det bättre att jag håller det för mig själv
Om du kommer på nästa bc träff och inte gömmer dig under ett alias kanske vi kan ha en saklig diskussion?
Du är självklart välkommen den 21a oktober och diskutera om du vill. Ser fram emot det.Nu pratade jag om nästa gång
Har inte gått på väldigt länge, vore mer anmärkningsvärt ifall det mitt i allt fungerade med Amex.Funkade inte att betala med mitt SAS Amex ombord när jag flög inrikes förra veckan. Märkligt.
...alla de som ylade i augusti om att man skulle tömma kontot genom att köpa muffins innan poängen blir värdelösa vid alliansbytet.En reflektion: Vem på BC använder eurobonuspoäng ombord?