Och Narita 1,5 h sen.Dr. Miles skrev:SK997 till Shanghai är inställt idag.Klicka för att utvidga...
Har du koll på anledning?KeXx skrev:Precis som den gode doktorn säger så kommer inte SK997 (OY-KBD) flyga idag...SK983 var 1.5 timme sen iväg idag pga. radioproblemKlicka för att utvidga...
Agö skrev:Har du koll på anledning?Klicka för att utvidga...
För SK997?KeXx skrev:Det skrev jag ju@AgöKlicka för att utvidga...
Enligt Amadeus, det är pga tyfon i Kina.Agö skrev:Har du koll på anledning?Klicka för att utvidga...
Henrico skrev:Sk936 sfo-cph var två timmar sen också...Klicka för att utvidga...
Christian R skrev:Endnu en fantastisk dag for SAS. Næsten Norwegian-tilstande...Klicka för att utvidga...
Idag ja...KeXx skrev:Norwegians största försening idag på deras longhaul från Köpenhamn var 41 min på DY7091 till Los Angeles...Klicka för att utvidga...
Ja, även de Lufthansas tre kärror + Swiss till Shanghai är inställd idag. Enligt väderrapporterna ska det lugna ner sig redan natten till söndag. Får hoppas det, är bokad på LH till Kina imorgon.KeXx skrev:Jag körde ut och frågade om anledningen till SK997:s icke flygande idag och det beror på att det är "tyfonvarning i andra änden" så det är inga tekniska fel eller annat på Toste Viking.Klicka för att utvidga...
Flying P skrev:Ja, även de Lufthansas tre kärror + Swiss till Shanghai är inställd idag. Enligt väderrapporterna ska det lugna ner sig redan natten till söndag. Får hoppas det, är bokad på LH till Kina imorgon.Klicka för att utvidga...