Storsteffe skrev:Är det så att man har en tendens att ställa in plan med få passagerare?Klicka för att utvidga...
Den där var ju bara delayed, så tror snarare på teknik på kärran, eller planerad check..
Mvh
/NotRyan
Storsteffe skrev:Är det så att man har en tendens att ställa in plan med få passagerare?Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Den där var ju bara delayed, så tror snarare på teknik på kärran, eller planerad check../QUOTE]I detta fall var det nog teknik, Avgågen är 22,50 och det var länge New Info 23,30 innan den blev ändrad till dagen efter 07,30Klicka för att utvidga...
Det tycker jag absolut du ska göra! Det finns flera trådar här som diskuterar 261/04.Harnos skrev:SK973 i kväll försenat och går som SK6973 i morgon bitti 09:00, ingen förklaring till varför, blir sittandes 7h på BKK för anslutning till HKT så totalt 16h har naggats av vår efterlängtade semester, antar att jag kan begära ersättning enligtEU regulativet 261/04?Klicka för att utvidga...
HKG Flyer skrev:Idag är SK995 till PEK försenad ca.2 1/2 timme. SK973 till BKK blir framflyttad till 10.00 i morgon förmiddag.Klicka för att utvidga...
peterschuller skrev:fattar inte att SAS inte investerar i sina long haul plan, hur många har man? 11st?Klicka för att utvidga...
SAS ¨kommer att från i sommar ha en A-340 som reservmaskinpeterschuller skrev:.....fattar inte att SAS inte investerar i sina long haul plan, hur många har man? 11st? Och tydligen inga reserv delar.......Klicka för att utvidga...
AABack2ARN skrev:Enligt a.net står en av SAS 340r på SFO med bränsleläckage. SK936 inställd liksom morgondagens SK935.Klicka för att utvidga...
Loffe skrev:Var på SK904 från EWR som landade ca 5 timmar sent den 15/6. Kan man se ankomsttid nånstans såhär i efterhand?Klicka för att utvidga...
MarcusC skrev:Kapar tråden lite men även short haul tycker jag SAS senaste tiden inte alls hållit samma höga "intime" kvalitet..GOT-CPH har haft mycket förseningar och även en del tech..detta med redan reducerade flighter pga sommartider...Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Någon som vet var kärran står?Klicka för att utvidga...
MarcusC skrev:Kapar tråden lite men även short haul tycker jag SAS senaste tiden inte alls hållit samma höga "intime" kvalitet..GOT-CPH har haft mycket förseningar och även en del tech..detta med redan reducerade flighter pga sommartider...Klicka för att utvidga...