Senaste nytt

Inställt flyg och ingen kontakt med Lufthansa kundtjänst

En fråga till när jag ändå är på detta utmärkta forum, har ni fått ombokning från LH direkt i anslutning till Cancellations eller väntat något/några dygn först ? Vet att jag sett uppmaningar att ge det några dagar först men jag börjar ju tvivla att någonting mera händer nu utan att jag själv tar kontakt.

En fråga till när jag ändå är på detta utmärkta forum, har ni fått ombokning från LH direkt i anslutning till Cancellations eller väntat något/några dygn först ? Vet att jag sett uppmaningar att ge det några dagar först men jag börjar ju tvivla att någonting mera händer nu utan att jag själv tar kontakt.
Med tanke på att det var en strejk den 27/7 som påverkade ca 134 000 LH resenärer så tror jag väldigt lite kommer hända av sig själv just för tillfället baserad på egen erfarenhet.

Faktiskt, fick rätt snabbt svar från LH Service centret, med en ombokning kvällen innan med Swiss, så det är OK. Verkligen enorma konsekvenser när både MUC och FRA stänger en dag, för att inte tala om efterföljande kostnader, claims, granskningar och tjafs...

Toppen