Senaste nytt

Inställt flyg - hitta alternativ

Detta är väl rätt tydligt?


• If your confirmed upgrade is canceled by SAS, you
will receive a full refund of the amount/EuroBonus
points you paid for the upgrade within 7 business days.
In the case of a downgrade, no extra compensation will
be paid.

Ja ser relativt tydlig ut. Min "otydlighet" baserades på att jag inte visste vilket av de 2 T&C PDF´erna som besvarade frågan samt att jag inte hade tid att Googla mer åt frågeställaren.
 
Detta är väl rätt tydligt?


• If your confirmed upgrade is canceled by SAS, you
will receive a full refund of the amount/EuroBonus
points you paid for the upgrade within 7 business days.
In the case of a downgrade, no extra compensation will
be paid.
Sen är ju frågan om de kan friskriva sig ersättning för nedgradering enligt 261/2004. Det diskuterades för någon vecka sedan om jag kommer ihåg rätt. Men man lär behöva dra det till domstol i så fall
 
Tack för hjälpen, efter cirka 4km gångtur på LHR terminal2 sitter jag nu på 33A i Uniteds dreamliner, något annat än 3A med SAS, men kommer hem samma tid iallafall vilket är viktigast.

Har nog inget att hämta hos SAS mer än poängen tillbaka då nej.
b
 
Toppen