Första turen med 963/964 flögs av 330 (LN-RKO) eftersom man ville ha en maskin med den nya kabininredningen som ju då inte var implementerad på alla 330/340.
Därefter utfördes trafiken med två 340 i ett par veckor i väntan på den nya 330E (LN-RKR). Innan LN-RKS kom, var det alltså en mix mellan 330E och 340. Vanlig på linjen var OY-KBM, som ju då hade samma inredning som de äldre 330-orna (dvs något färre Business och lite större Plus-kabin)
Ungefär samma scenario när 939/940 drogs igång - med skillnad att den 340 som användes hade den nya, uppgraderade kabinen.
Därefter utfördes trafiken med två 340 i ett par veckor i väntan på den nya 330E (LN-RKR). Innan LN-RKS kom, var det alltså en mix mellan 330E och 340. Vanlig på linjen var OY-KBM, som ju då hade samma inredning som de äldre 330-orna (dvs något färre Business och lite större Plus-kabin)
Ungefär samma scenario när 939/940 drogs igång - med skillnad att den 340 som användes hade den nya, uppgraderade kabinen.