Medvetna resenärer äter i loungen före avgång och sover så fort det är wheels up för att maximera sömnen.. maten ombord på SAS är ju tyvärr inget att hålla sig vaken för.P.S. Visst är det en nattflight men en avgång som startar 15:00 serverar väl i alla fall full middag innan det är släckdags?
Någon som vet vad som händer med SK935? 1h sen och enligt källor ombord är det något tekniskt strul med planet.
Står LN-RKP redo på CPH för att ta över eller?
Gött! Trevlig resa.En flightcontroller som bråkade de bytte någon komponent, i luften nu!
Medvetna resenärer äter allt vad man orkar på en bra restaurang innan man åker till flyget så man kan slockna så fort det är wheels up!Medvetna resenärer äter i loungen före avgång och sover så fort det är wheels up för att maximera sömnen.. maten ombord på SAS är ju tyvärr inget att hålla sig vaken för.
Det funkar inte riktigt i USA där man behöver vara i god tid på flygplatsen eftersom man ska slåss med TSA. Då hinner man svälta ihjäl innan man får mat om man inte äter i loungen.Medvetna resenärer äter allt vad man orkar på en bra restaurang innan man åker till flyget så man kan slockna så fort det är wheels up!
Medvetna resenärer äter allt vad man orkar på en bra restaurang innan man åker till flyget så man kan slockna så fort det är wheels up!
Har fungerat för mig de senaste 10 åren finfint. Men alla har sina egna strategier!Det funkar inte riktigt i USA där man behöver vara i god tid på flygplatsen eftersom man ska slåss med TSA. Då hinner man svälta ihjäl innan man får mat om man inte äter i loungen.