Senaste nytt

Inställt/försenat flyg på SAS longhaul tråd

Sådär, nu har det klarnat lite när det gäller vilket plan som flyger var ikväll!

SK901 - OY-KBC
SK997 - OY-KBI
SK995 - LN-RKG

Som jag skrev tidigare så är SK997 beräknad att vara två timmar sen ut pga:

0569e738e92e7a5b18f9f6c576d77432.jpg

Hej på er! Färsking på forumet som hamnat i lite bryderier sen senaste USA resan häromveckan strulat..

5 april.SK925 CPH-IAD blev inställd timmarna innan avgång. Blev ombokad via Munchen med LH och framme i Washington 19.00 mot egentliga 15.00 om SK flighten blivit av. Kan jag åberopa 261/2004 och få ett antal 100 euro? Några EB poäng har inte dykt upp heller. Ska jag väl ha enligt ursprunglig SK flight? Får jag själv retro regga känns det som.. men på sas hemsida eller ebretro@sas?

Hej på er! Färsking på forumet som hamnat i lite bryderier sen senaste USA resan häromveckan strulat..

5 april.SK925 CPH-IAD blev inställd timmarna innan avgång. Blev ombokad via Munchen med LH och framme i Washington 19.00 mot egentliga 15.00 om SK flighten blivit av. Kan jag åberopa 261/2004 och få ett antal 100 euro? Några EB poäng har inte dykt upp heller. Ska jag väl ha enligt ursprunglig SK flight? Får jag själv retro regga känns det som.. men på sas hemsida eller ebretro@sas?
Välkommen till BC, när det gäller EU261/2004 borde du vara berättigad till, såvida inte förseningen ligger på SAS, till exempel att en tankbil har kolliderat med maskinen eller allt som ligger utanför SAS kontroll.
Du är berättigad till EB poäng enligt ursprunglig reseplaneringen.
Har du status hos SAS guld eller högre slicka mail till supporten, glöm inte meddela oss hur det går.

Toppen