Senaste nytt

Inställt/försenat flyg på SAS longhaul tråd

nytt strul verkar det, SK903 kom inte iväg imorse, ser nu att LN-RKP är på väg upp mot Arlanda från Kastrup så då fungerar det med reserven i alla fall som det ser ut,
vore intressant att höra om någon vet vad det relativt myckna strulet med 330:eek:rna beror på, hade lite förhoppningar att det skulle minska avsevärt i och med storservicen som genomförts på dem, (RKH som inte mår bra idag)
ser att Tokyo blir lite sen i eftermiddag, men ingen Shanghai på måndagar så det kanske kan minimera följdstrul,
 
Vore ett spännande flyg att få prova med bar i C... Hoppas bara, för deras och SAS kundtjänsts skull, att Plus-passagerarna hamnar i C och inte M.

Och det verkar ju i alla lägen bra mycket bättre än det där horribla wetlease-bolaget som flög (nånting-Atlantic?) när det strulade hösten 2013 (?) - borde vara något av nedan. 7 år gamla och 33-34" pitch i eco är ju helt ok.
Hi Fly - CS-TFW
Hi Fly - CS-TFX
 
nytt strul verkar det, SK903 kom inte iväg imorse, ser nu att LN-RKP är på väg upp mot Arlanda från Kastrup så då fungerar det med reserven i alla fall som det ser ut,
vore intressant att höra om någon vet vad det relativt myckna strulet med 330:eek:rna beror på, hade lite förhoppningar att det skulle minska avsevärt i och med storservicen som genomförts på dem, (RKH som inte mår bra idag)
ser att Tokyo blir lite sen i eftermiddag, men ingen Shanghai på måndagar så det kanske kan minimera följdstrul,

Otur, har en bekant som ska med SK904 och hade sett fram emot att få nya inredningen. Verkar som att förseningen blir 2h40 minuter också för att strö ytterligare lite salt i såren.
 
Toppen