Tyvärr slut, spelar tydligen inte så stor roll att man är diamond och reser C.Köpenhamn Chicago Miami borde de väl lyckats med.. 4 platser i C
Nu blir det Lufthansa imorgon
Tyvärr slut, spelar tydligen inte så stor roll att man är diamond och reser C.Köpenhamn Chicago Miami borde de väl lyckats med.. 4 platser i C
Tyvärr slut, spelar tydligen inte så stor roll att man är diamond och reser C.
Nu blir det Lufthansa imorgon
Tydligen vad jag hörde på diskussionen var problemet där sista benet. Nu blir det LH från MUC i CStackare, kan de verkligen inte få iväg er idag?
CPH-EWR-MIA borde väl gå?
Ja eller 1200 då vi är två, man skall väl inte nämna att man bokade på f&f...Samt €600
Det har ju varit taskigt väder igen där borta på andra sidan så det har säkert varit en massa extra ombokningar som gjort att många inrikes i USA är ännu mer fulla än vanligt.Tydligen vad jag hörde på diskussionen var problemet där sista benet. Nu blir det LH från MUC i C
Det ska bli intressant att se om SAS kommer betala ut någon ersättning trots F&F biljett. Egentligen har ni ju ingen rätt till ersättning.Ja eller 1200 då vi är två, man skall väl inte nämna att man bokade på f&f...
För mig en lyckligt okunnig, vad spelar det för roll. Det är ändå en betald biljett även om det är reducerat pris.Det ska bli intressant att se om SAS kommer betala ut någon ersättning trots F&F biljett. Egentligen har ni ju ingen rätt till ersättning.
Det ska bli intressant att se om SAS kommer betala ut någon ersättning trots F&F biljett. Egentligen har ni ju ingen rätt till ersättning.
Det ska bli intressant att se om SAS kommer betala ut någon ersättning trots F&F biljett. Egentligen har ni ju ingen rätt till ersättning.
För mig en lyckligt okunnig, vad spelar det för roll. Det är ändå en betald biljett även om det är reducerat pris.
Jo, F&F räknas som publikt tillgänglig fare....Eh, what?