Exakt. Om det händer kommer det från T5 vara närmare till T4 än till F-piren.Ursäkta att jag missade det! Möjlighet att gå airside T4-T5 låter ju fantastiskt bra.
Exakt. Om det händer kommer det från T5 vara närmare till T4 än till F-piren.Ursäkta att jag missade det! Möjlighet att gå airside T4-T5 låter ju fantastiskt bra.
Först delar jag drömmen om T5 som en *A-terminal.
På pendlarmötet i Göteborg, som det rapporterades om här, utlovades renovering och utbyggnad av T4-loungen och dessutom en airside-gång T4-T5, utanför SkyCity.
Jag fick en känsla, utan att minnas att några detaljer gavs att även utbudet skulle öka i någon form.
Kan ju bli en busslina också. Man kör redan idag en försöksverksamhet med busstransfer från en av de tidiga göteborgskärrorna över till T5Nämnde de någon tidsplan för gången mellan T4-5?
SAS har på pendlarmötena ubder hösten 2015 bekräftat en utbyggnad av T4-loungen. Men airsidegången uppfattade jag att Swedavia sagt nej till, pga den minskade handel i Sky City det skulle innebära.Har vi inte slutit oss till att T5 inte räcker till för detta, har för mig det när detta diskuterades.
Vad ska man säga..? *SUCK*Men airsidegången uppfattade jag att Swedavia sagt nej till, pga den minskade handel i Sky City det skulle innebära.
Vad ska man säga..? *SUCK*
Varför lägger de inte hela SkyCity airside. Finns väl ingen som åker dit utan ärende att flyga?
Det har hänt...Varför lägger de inte hela SkyCity airside. Finns väl ingen som åker dit utan ärende att flyga?
Låter väl som ganska konsekvent vad gäller Swedavia-policies? De fokuserar ju på det som de anser är viktigaste funktionen hos en flygplats, nämligen shopping.
Åh jo, gott om konferenser och möten på hotellen i SkyCity.Varför lägger de inte hela SkyCity airside. Finns väl ingen som åker dit utan ärende att flyga?