Senaste nytt

Inrikes lounge Bangkok stängd?

edlundo

Medlem
Läser på Thai Airways hemsida att loungen i inrikesterminalen ska vara öppen. det omöjliga i ekvationen är att det inte finns några flighter att boka med Thai utan endast med Thai Smile och där det inte ingår lounge. Någon på plats som vet?
 

Hissen

Medlem
Flög med Thai Smile inrikes från BKK för några veckor sedan. Jag kom in i loungen utan problem. Hade bokningsklass U. Står även att Star Alliance Gold är välkommen på skylten utanför. (Dom hade även prioboarding för Star Alliance Gold).
 

Lasse Kongo

Medlem
Flög Thai Smile i vintras HKT-BKK. Kom inte in på loungen. Frågade men nej. Är SAS gold. Fanns som du säger inget annat bolag att boka med.
 

edlundo

Medlem
Flög med Thai Smile inrikes från BKK för några veckor sedan. Jag kom in i loungen utan problem. Hade bokningsklass U. Står även att Star Alliance Gold är välkommen på skylten utanför. (Dom hade även prioboarding för Star Alliance Gold).
Perfekt! Tack för info. Står precis tvärtom var man än letar på hemsidan. Har ett antal långa och många flygningar i höst/vinter
 

Hissen

Medlem
Perfekt! Tack för info. Står precis tvärtom var man än letar på hemsidan. Har ett antal långa och många flygningar i höst/vinter
Hade dock gottskrivit flygingen till Thai där jag inte är guld. Provade inte SAS gold då man inte får några poäng. Så jag kom in på bokningsklassen U.
 
Toppen