Tomas E
Medlem
@NotRyan har inte synts till på forumet på över en månad. Han befinner sig väl i ”flight mode”. Jag föreslår att vi ger honom 24 h från din fråga ställdes, sedan kör vi på förslaget Southside.
@NotRyan har inte synts till på forumet på över en månad. Han befinner sig väl i ”flight mode”. Jag föreslår att vi ger honom 24 h från din fråga ställdes, sedan kör vi på förslaget Southside.
Jag och @rsimon tog det exekutiva beslutet nyligen på DM att vi ger det ett dygn innan vi tar saken i egna händer!@NotRyan har inte synts till på forumet på över en månad. Han befinner sig väl i ”flight mode”. Jag föreslår att vi ger honom 24 h från din fråga ställdes, sedan kör vi på förslaget Southside.
Tyvärr inte hemma på lördag, så lämpar över den på @rsimon eller annan lämplig person!Nu på lördag är det enligt schemat dags för nästa BC-träff. Är @NotRyan "back in business" som arrangör, eller är det @Rickard_O som ska drabbas av talesättet "väl genomfört arbete belönas med mer arbete"?![]()
Det fungerade bra, men det var ju semestertider fortfarande så väldigt få gäster så var lätt att styra upp bra platser när vi gick från att vi var kanske 7-8 anmälda till att sluta upp med 16-18st på träff-dagen.Jag är back in business efter lite självvald semester från nätet, har försökt ha ett liv i sommar ocksåJag lägger ut om träff i morgon. Nu när vår normala träffpunkt är stängd får vi väl hitta något annat, hur fungerade Southside i juli @Rickard_O ?
Nej, Amex-loungen och varsin Ryanair-biljett?Annars får vi väl börja köra träffarna i SAS loungen på ARN, alla köper varsin fullflex biljett till SK1427!