Senaste nytt

Inofficiella BusinessClass.se - träffar i Stockholm 2026

@NotRyan Hur går tankarna kring nästa torsdag?
Får jag och @rsimon fria händer eller har du tänkt ut någon masterplan och du bara låter oss hållas på halster? :)

(Syftar enbart på nästa torsdag och inte längre fram i framtiden.)
@NotRyan har inte synts till på forumet på över en månad. Han befinner sig väl i ”flight mode”. Jag föreslår att vi ger honom 24 h från din fråga ställdes, sedan kör vi på förslaget Southside.

Nu på lördag är det enligt schemat dags för nästa BC-träff. Är @NotRyan "back in business" som arrangör, eller är det @Rickard_O som ska drabbas av talesättet "väl genomfört arbete belönas med mer arbete"? ;)

Jag är back in business efter lite självvald semester från nätet, har försökt ha ett liv i sommar också :cool: Jag lägger ut om träff i morgon. Nu när vår normala träffpunkt är stängd får vi väl hitta något annat, hur fungerade Southside i juli @Rickard_O ?
Det fungerade bra, men det var ju semestertider fortfarande så väldigt få gäster så var lätt att styra upp bra platser när vi gick från att vi var kanske 7-8 anmälda till att sluta upp med 16-18st på träff-dagen.

Lördagar kan funka på Southside, torsdagar nu efter semestern kommer inte vara möjligt då det är quiz och fullbokat oftast 1-2 veckor i förväg.

Men som sagt, nu den 22a borde ni säkert kunna köra där!

Vi som brukar gå relativt ofta kan väl försöka fnula lite på vad det finns för bra ställen som inte är allt för populära bland befolkningen men inte tillräckligt dåligt för att vi inte ska vilja gå dit heller :D

Har ni några förslag skicka gärna ett DM så kan vi brainstorma lite!

Annars får vi väl börja köra träffarna i SAS loungen på ARN, alla köper varsin fullflex biljett till SK1427!

Toppen