Senaste nytt

Inofficiell loungeturné - Heathrow T2 - söndagen den 7 februari

Beror lite på vårens schema, som fastställs under närmsta veckan - så ett anske på mig. Är ju baserad i London så måste isf hitta på någon anledning att åka hem till Sverige eller dylikt!

Beror lite på vårens schema, som fastställs under närmsta veckan - så ett anske på mig. Är ju baserad i London så måste isf hitta på någon anledning att åka hem till Sverige eller dylikt!
Du får det att låta som man behöver en anledning utöver att ha det trevligt i loungen för att flyga lite ;). Jag gissar bara lite men tror itne någon som planerar att följa med på denna resa har något annat planerat i London än att besöka lounger ;)

Bra sugen, resa via CPH ger mig det jag behöver för att klara challenge. Just nu 1916:- Det borde ju vara värt för poängen.
Sen massa gratis Champis och halvdålig mat. Detta ihop med troligen mer rutinerade rävar.

Nu bokade jag, kan bli trevligt att träffa lite trevligt folk och samtidigt dra in 30000 points.
Jag kan gästa 1 person.

Söndag 7 februari
SK1419 ARN-CPH 10-11:10
SK503 CPH-LHR 12:00-13:05

SK1516 LHR-CPH 18:40-21:35
SK1428 CPH-ARN 22:45-23:55

• Gilla
Reactions: fcx
Det här skulle kunna bli riktigt kul!

Jag kommer vara Diamond vid tillfället och sambo Guld - det betyder att vi kan gästa totalt 2 st - återkommer här när det är bokat.

Håller trådskaparen koll på vem som gästar vem eller ska alla som vill bli "gästade" själva ordna det?

Toppen