Är tyvärr bortrest den helgen :(
henrik l Medlem 14 November 2013 #15 Tyvärr passar lördagar lite uselt Får försöka tima en torsdag framigenom. Men det ryktas även om en kommande träff i en Skaraborgsmetropol under 2014.
Tyvärr passar lördagar lite uselt Får försöka tima en torsdag framigenom. Men det ryktas även om en kommande träff i en Skaraborgsmetropol under 2014.
Agö Medlem 14 November 2013 #16 henrik l skrev: Tyvärr passar lördagar lite uselt Får försöka tima en torsdag framigenom. Men det ryktas även om en kommande träff i en Skaraborgsmetropol under 2014. Klicka för att utvidga... ä Töreboda va?
henrik l skrev: Tyvärr passar lördagar lite uselt Får försöka tima en torsdag framigenom. Men det ryktas även om en kommande träff i en Skaraborgsmetropol under 2014. Klicka för att utvidga... ä Töreboda va?
henrik l Medlem 15 November 2013 #18 Agö skrev: ä Töreboda va? Klicka för att utvidga... Har dålig koll på näringsställena i Töreboda, men jag har varit på en pizzeria där Annars är det ju en intressant plats för medvetna resenärer, ett segment-run med Lina skulle ju vara gjutet
Agö skrev: ä Töreboda va? Klicka för att utvidga... Har dålig koll på näringsställena i Töreboda, men jag har varit på en pizzeria där Annars är det ju en intressant plats för medvetna resenärer, ett segment-run med Lina skulle ju vara gjutet
N Nyla Ny medlem 15 November 2013 #19 Låter bra, men alltför många människor på lördag! Last edited: 4 December 2013
M Martin Andersson Medlem 17 November 2013 #20 Återigen så har man kidsen på egen hand kommande helg. Frugan fann för gott att dra på spa med några väninnor, så jag får lämna w/o denna gång.
Återigen så har man kidsen på egen hand kommande helg. Frugan fann för gott att dra på spa med några väninnor, så jag får lämna w/o denna gång.