Tog du ett rum till din öl eller @GOTATH? Vi är här ute...
GOTATH Medlem 18 Augusti 2016 #52 rob74 skrev: Tog du ett rum till din öl eller @GOTATH? Vi är här ute... Klicka för att utvidga... Kom in vettja!
rob74 skrev: Tog du ett rum till din öl eller @GOTATH? Vi är här ute... Klicka för att utvidga... Kom in vettja!
Flood Medlem 18 Augusti 2016 #54 GOTATH skrev: Kom in vettja! Klicka för att utvidga... Vi är tre härute.
David Medlem 18 Augusti 2016 #55 Lite sen som brukligt. Hemma och vänder nu men är på plats om 15min.
GOTATH Medlem 18 Augusti 2016 #56 Flood skrev: Vi är tre härute. Klicka för att utvidga... Jaja. Ni vinner. Jag kommer ut
David Medlem 18 Augusti 2016 #57 GOTATH skrev: Jaja. Ni vinner. Jag kommer ut Klicka för att utvidga... Får mig att tänka på Atén för några år sedan och den diskussion @iRobert hade med tyskarna på frukosten... "Move, we are more..."
GOTATH skrev: Jaja. Ni vinner. Jag kommer ut Klicka för att utvidga... Får mig att tänka på Atén för några år sedan och den diskussion @iRobert hade med tyskarna på frukosten... "Move, we are more..."
O olo Medlem 18 Augusti 2016 #58 Nu är även jag på väg! Skall bara plocka en styr&ställ så är jag strax där.
Johannes Medlem 18 Augusti 2016 #59 Dålig jag är, blir ju aldrig av, ni är inte sugna på att köra på Jernbruket i Floda någongång? Bra öl och kött
Dålig jag är, blir ju aldrig av, ni är inte sugna på att köra på Jernbruket i Floda någongång? Bra öl och kött
David Medlem 19 Augusti 2016 #60 Tack allesammans för en trevlig kväll som blev lite väl sen upptäckte jag i morse när klockan ringde...
Tack allesammans för en trevlig kväll som blev lite väl sen upptäckte jag i morse när klockan ringde...