Det visar sig att inte jag heller kan komma.
David Medlem 13 Augusti 2015 #42 bnr skrev: Ändrar tyvärr till kommer inte. Klicka för att utvidga... kristerj skrev: Det visar sig att inte jag heller kan komma. Klicka för att utvidga... [ogilla] :-(
bnr skrev: Ändrar tyvärr till kommer inte. Klicka för att utvidga... kristerj skrev: Det visar sig att inte jag heller kan komma. Klicka för att utvidga... [ogilla] :-(
David Medlem 13 Augusti 2015 #43 Just nu ser det ut såhär: Torsdag 20/8 David matte_ante SvartMjolk mry Ulla olo (kanske) Lördag 22/8 David ChabbeT rob74 Några till på lördagen borde vi väl kunna bekräfta? @iRobert @GBG
Just nu ser det ut såhär: Torsdag 20/8 David matte_ante SvartMjolk mry Ulla olo (kanske) Lördag 22/8 David ChabbeT rob74 Några till på lördagen borde vi väl kunna bekräfta? @iRobert @GBG
GBG Medlem 13 Augusti 2015 #44 David skrev: Just nu ser det ut såhär: Torsdag 20/8 David matte_ante SvartMjolk mry Ulla olo (kanske) Lördag 22/8 David ChabbeT rob74 Några till på lördagen borde vi väl kunna bekräfta? @iRobert @GBG Klicka för att utvidga... Tyvärr så måste jag ställa in på lördag, trist men jag får hänga på nästa gång istället.
David skrev: Just nu ser det ut såhär: Torsdag 20/8 David matte_ante SvartMjolk mry Ulla olo (kanske) Lördag 22/8 David ChabbeT rob74 Några till på lördagen borde vi väl kunna bekräfta? @iRobert @GBG Klicka för att utvidga... Tyvärr så måste jag ställa in på lördag, trist men jag får hänga på nästa gång istället.
rob74 Medlem 13 Augusti 2015 #45 @Ulla, kom igen nu på lördag!!! Eller är du på träffen i Stockholm då?
David Medlem 13 Augusti 2015 #46 GBG skrev: Tyvärr så måste jag ställa in på lördag, trist men jag får hänga på nästa gång istället. Klicka för att utvidga... Du är mycket välkommen nästa gång!
GBG skrev: Tyvärr så måste jag ställa in på lördag, trist men jag får hänga på nästa gång istället. Klicka för att utvidga... Du är mycket välkommen nästa gång!
Ulla Medlem 13 Augusti 2015 #48 Ulla skrev: Jo Ulla kommer på torsdag till BC-träffen i Göteborg å sen blir det i Stockholm på lördagen - varför @ROb kommer du inte till torsdagen? ? Klicka för att utvidga...
Ulla skrev: Jo Ulla kommer på torsdag till BC-träffen i Göteborg å sen blir det i Stockholm på lördagen - varför @ROb kommer du inte till torsdagen? ? Klicka för att utvidga...
Ulla Medlem 13 Augusti 2015 #50 rob74 skrev: Han är i Köpenhamn då! Klicka för att utvidga... Ok å på lördagen då?