Vad fick ni för meny senast? Sidst var det à la carte
C Christian R DYKWIA 23 April 2014 #21 cantona skrev: Vad fick ni för meny senast? Klicka för att utvidga... Sidst var det à la carte
iRobert Medlem 23 April 2014 #22 Sen uppdatering, men såvida inget oväntat händer under morgondagen så kommer jag att dyka upp.
David Medlem 23 April 2014 #23 Martin Andersson skrev: Jag kommer! Till dess önskar jag er alla en Glad Påsk! Klicka för att utvidga... Ursäkta, jag hade helt missat ditt inlägg. Nu är du pålagd på listan. 5 pers imorgon alltså.
Martin Andersson skrev: Jag kommer! Till dess önskar jag er alla en Glad Påsk! Klicka för att utvidga... Ursäkta, jag hade helt missat ditt inlägg. Nu är du pålagd på listan. 5 pers imorgon alltså.
David Medlem 23 April 2014 #24 Galet vad tiden går fort. Hade missat att boka men nu har jag skickat iväg en bokningsförfrågan. Vanlig meny serveras oss då vi bara är 5. Om inte får vi klaga högljutt.
Galet vad tiden går fort. Hade missat att boka men nu har jag skickat iväg en bokningsförfrågan. Vanlig meny serveras oss då vi bara är 5. Om inte får vi klaga högljutt.
GOTATH Medlem 24 April 2014 #26 David skrev: Bordsbokning OK. Vi ses kl 18! Klicka för att utvidga... Gôtt! Kommer runt 1815