Kommer inte
David Medlem 18 November 2016 #16 Govänner, då är det kvällen innan träffen och vi har hittills en stark laguppställning om 6 personer. David Flood Martin Gren GOTATH olo El Oso Är dock övertygad om (hoppas jag) att det går att ordna extra platser om det är någon mer som är intresserad.
Govänner, då är det kvällen innan träffen och vi har hittills en stark laguppställning om 6 personer. David Flood Martin Gren GOTATH olo El Oso Är dock övertygad om (hoppas jag) att det går att ordna extra platser om det är någon mer som är intresserad.
David Medlem 19 November 2016 #18 GillBates skrev: En sen "kommer" på mig. Funkar det? Klicka för att utvidga... Japp, vi klämmer in en stol till på det runda bordet. Lite trängre men inga konstigheter.
GillBates skrev: En sen "kommer" på mig. Funkar det? Klicka för att utvidga... Japp, vi klämmer in en stol till på det runda bordet. Lite trängre men inga konstigheter.
O olo Medlem 19 November 2016 #19 Jag kommer som sagt sent. Oklart när, men inte före kl 18. Jag kan kompensera sen ankomst med att stanna sent! Så ladda för det!
Jag kommer som sagt sent. Oklart när, men inte före kl 18. Jag kan kompensera sen ankomst med att stanna sent! Så ladda för det!