"Vill komma. Kommer försöka. Ja, troligen. Definitely maybe!" ;)
David Medlem 19 Januari 2015 #12 iRobert skrev: "Vill komma. Kommer försöka. Ja, troligen. Definitely maybe!" Klicka för att utvidga... Jag läser kommer.
iRobert skrev: "Vill komma. Kommer försöka. Ja, troligen. Definitely maybe!" Klicka för att utvidga... Jag läser kommer.
Ulla Medlem 21 Januari 2015 #13 Jag kommer oxå å släääpar med mig @mry oxå hoppas de är ok trots att det är lite sent påkommet...
M mry Medlem 21 Januari 2015 #14 Sent påkommet att jag kommer är det nog inte direkt, har ju varit här sen i torsdags och åker hem på Söndag kväll med direktflyget till Luleå. Men att skriva det här trodde vi nog att den andra av oss gjort hela tiden
Sent påkommet att jag kommer är det nog inte direkt, har ju varit här sen i torsdags och åker hem på Söndag kväll med direktflyget till Luleå. Men att skriva det här trodde vi nog att den andra av oss gjort hela tiden
David Medlem 21 Januari 2015 #15 Inga problem, det är bara att utöka bokningen, kul att ni kommer @Ulla och @mry !
GOTATH Medlem 24 Januari 2015 #16 Får nedgradera mig till ett kanske. Beror lite på hur länge det kommer vitt från himlen
011430121 Medlem 24 Januari 2015 #17 Ha ett trevligt BC möte ikväll! Håll oss uppdaterade med live rapporter!