Kanske, och i så fall senare under kvällen.
NotRyan Medlem 24 April 2021 #13 Välkomna till träffen i eftermiddag, från kl. 16.00, Join conversation !!! Fler är naturligtvis välkomna Kommer: NotRyan airbus380.se Kanske: Lagerman palmen storbokstav Ricci Christoffer Olofsson Tomas E aruba1
Välkomna till träffen i eftermiddag, från kl. 16.00, Join conversation !!! Fler är naturligtvis välkomna Kommer: NotRyan airbus380.se Kanske: Lagerman palmen storbokstav Ricci Christoffer Olofsson Tomas E aruba1
palmen Moderator 24 April 2021 #15 Jag är vaken och planerna har ändrats åter igen pga sjukdom (inte jag) så kan ostört vara med ett tag
Jag är vaken och planerna har ändrats åter igen pga sjukdom (inte jag) så kan ostört vara med ett tag
palmen Moderator 24 April 2021 #17 trekker skrev: Hur länge håller ni på? Klicka för att utvidga... I bästa fall in på söndag
trekker Medlem 24 April 2021 #18 palmen skrev: I bästa fall in på söndag Klicka för att utvidga... Ska försöka joina lite senare då. Edit: Måste bara gå och handla lite öl o snacks innan.
palmen skrev: I bästa fall in på söndag Klicka för att utvidga... Ska försöka joina lite senare då. Edit: Måste bara gå och handla lite öl o snacks innan.
palmen Moderator 24 April 2021 #19 trekker skrev: Ska försöka joina lite senare då. Edit: Måste bara gå och handla lite öl o snacks innan. Klicka för att utvidga... Kul att du kan gå och köpa öl efter 16 en lördag
trekker skrev: Ska försöka joina lite senare då. Edit: Måste bara gå och handla lite öl o snacks innan. Klicka för att utvidga... Kul att du kan gå och köpa öl efter 16 en lördag
trekker Medlem 25 April 2021 #20 Kul att "träffas" alla ni som var med, dock gjorde sig saknaden från resandet påminnd. Hoppas kunna träffas på riktigt snart.
Kul att "träffas" alla ni som var med, dock gjorde sig saknaden från resandet påminnd. Hoppas kunna träffas på riktigt snart.