Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se Uppsalaträff onsdagen den 4 november 2015 kl. 18.00 --

Jag har styrt lokal nu.

Kungl. Östgöta nation
å Trädgårdsgatan 15, 753 09 Uppsala.

upload_2015-10-28_13-52-51.png

Denna lokal är endast för slutna sällskap.

För att komma in säger man att man ska vara med Uppsala Akademiska Simsällskap. UASK. De som råkar vara medlemmar kan visa sitt kort i dörren för att få komma in. De som inte är medlemmar säger att de ska till puben och vara med UASK. Vill man ha mitt mobilnummer kan man PM:a mig.

Last edited:
  • Gilla
Reactions: jsn
Låter ju trevligt...

Har kommit upp lite jobb för mig, men landar 20-tiden på ARN. Är ni kvar om man dyker upp 20.30-21.00 någon gång?

Ska till ARN 07.00 dagen efter så blir hotell i Uppsala eller på ARN...

Med en vecka kvar kan jag inte säga säkert hur det ser ut, men du kan ju höra av dig alt. vi skriver här hur det ser ut vid 20-snåret.

Det finns Radisson Blu vid tågstationen annars är det väl trevligt att bo på ARN också. Så slipper man gå upp mitt i natten.
Dessutom vet man ju aldrig om tåget går i det här landet...

När jag väl insett nöjet vad en trevlig lön och lite bonuspoäng kan ge i återbäring så har jag väl flytt den eviga ungdomens stad för ett år sedan. :(
Trevlig träff i fantastisk nationshus! Glöm inte att dricksa lite mer generöst än vanligt, de jobbar halvt ideellt.

Toppen