Kanske på mig! Skulle Kitchen & Table (Clarion) kunna vara något, någon som varit där?
Nemo Medlem 8 Maj 2015 #11 Kanske på mig! Skulle Kitchen & Table (Clarion) kunna vara något, någon som varit där?
Timotey Medlem 9 Maj 2015 #12 Nemo skrev: Kanske på mig! Skulle Kitchen & Table (Clarion) kunna vara något, någon som varit där? Klicka för att utvidga... Har varit där, maten är bra och det är sällan jätte mkt folk där. Tycker det låter bra
Nemo skrev: Kanske på mig! Skulle Kitchen & Table (Clarion) kunna vara något, någon som varit där? Klicka för att utvidga... Har varit där, maten är bra och det är sällan jätte mkt folk där. Tycker det låter bra
SNIFF Medlem 9 Maj 2015 #13 Vill minnas att jag åt julbord där. Jag tycker vi kör på det, så ser vi vad som händer. Clarion it is.
Vill minnas att jag åt julbord där. Jag tycker vi kör på det, så ser vi vad som händer. Clarion it is.
falling Medlem 14 Maj 2015 #14 Skulle gärna hänga på, men det är min tur att hålla träningen på kvällen, tror inte jag kan byta bort det tyvärr...
Skulle gärna hänga på, men det är min tur att hålla träningen på kvällen, tror inte jag kan byta bort det tyvärr...
SNIFF Medlem 16 Maj 2015 #16 Nu när onsdagen närmar sig så pingar jag och kollar om folk har lite mer koll på sina planer. Detta för att göra en bättre uppskattning av storlek på en eventuell bordsbokning. Drop-in lär inte vara ett problem, men det är bra att vara förberedd. @Aurora @Elberto @falling @Jonas C @jsn @mash @Nemo @sfalc @silwer @Xilan
Nu när onsdagen närmar sig så pingar jag och kollar om folk har lite mer koll på sina planer. Detta för att göra en bättre uppskattning av storlek på en eventuell bordsbokning. Drop-in lär inte vara ett problem, men det är bra att vara förberedd. @Aurora @Elberto @falling @Jonas C @jsn @mash @Nemo @sfalc @silwer @Xilan
jsn Medlem 17 Maj 2015 #17 Kommer tyvärr inte veta mer i detalj förrän onsdag eftermiddag huruvida jag kommer komma eller inte
Bryant Medlem 17 Maj 2015 #19 Jag jobbar ju i Uppsala tis-tors, ska kolla upp möjligheten att vara med.