Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se-träff på London Heathrow - lördagen den 12 september kl 10:00

Det är väl bara att du väljer den kedja du tycker är bäst och bokar - i princip alla har hotell där.
Jo det klart att man kan göra. Tänkte mer om någon bott på ett av hotellen och var av uppfattningen att här är det större chans att bli uppgraderad därför att.... Men nu bokade jag på Radisson Blu Edwardian och tror det blir bra.

Hoppas nu inte SAS kommer med now or never deal till London ikväll... Edit: Hinner isåfall avboka och boka nytt ser jag då jag bokade flyget 21:27

Du ska undvika det ena av Sheraton, men jag kommer aldrig ihåg vilket. Det är allt jag vet. :) Brukar själv bo på något av de Hilton-alternativ som finns i närheten utan att bry mig om utsikten speciellt mycket.

Jo det klart att man kan göra. Tänkte mer om någon bott på ett av hotellen och var av uppfattningen att här är det större chans att bli uppgraderad därför att.... Men nu bokade jag på Radisson Blu Edwardian och tror det blir bra.

Hoppas nu inte SAS kommer med now or never deal till London ikväll... Edit: Hinner isåfall avboka och boka nytt ser jag då jag bokade flyget 21:27
London är inte med ikväll

Kolla inlägg 57.
Tolkade det som att man betalat 24 CC och inte tjänat det? Betalade 1500kr för mitt rum och hoppas på upgrade så var inte så farligt. Park Inn verkar inte ha lika bra plane spotting möjligheter om jag ska tolka Google rätt. :)

Jag kommer inte sova en sekund på den här resan känner jag på mig.

Kul idè som jag själv tänkt göra nån gång men SAS har ingen anslutning tillbaka till Linköping på lördagar, måste åke hem på sön. Kommer jag ändå in i loungerna på lördagen? Har guld då...

Toppen