Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se-träff på London Heathrow - lördagen den 12 september kl 10:00

Hade varit kul att hängt med på detta, var alltför längesedan jag var i London - och någon kunnat fått gästa in mig i SAS-loungen! :) .. dock, är på annan ort imorgon. Nästa gång!

• Gilla
Reactions: bnr
Enda positiva med att springa runt på Arlanda och försöka fixa mitt lilla "problem" inkl promenad till polisen... Är att stegräknaren redan registrerat dagens nödvändiga steg.

Bra seatblock på mig idag... Har 1A/B/C/D/E samt 2A/B/C för mig själv.

• Gilla
Reactions: bnr
Kunde jag inte hämtat passet hemma? Hade inte hunnit köra t/r så ringde taxi för att låta de buda passet till mig på Arlanda hemifrån. Men frugan sov och svarade inte mobilen så chauffören hade inte kommit in.

Det där gör mig galen... När ens partner är ute och reser är det rätt smart att vara på hugget och svara ifall det ringer. Vem vet vad den andre råkat ut för.

Herregud @Brandten, BC-hjälte på hög nivå. :D
Tråkigt att det skitit sig en aning, men det löser sig!
Vi tröstar dig med en drink eller hundra imorgon!
Vilken lounge vill ni börja med imorgon?
(Såg att SQ har avgång 11:30 (A380) och 13:35 (B777-300) vilket gör att efter kl 13 bör det vara lite lugnare i SQ-loungen.)

Jaha.... Som ni ser skriver jag här nu och eftersom jag sagt att jag ska vara ombord SK1495 så finns det lite olika alternativ.

1) Flyget har wifi
Vilket utesluter sig själv eftersom jag då skulle ha skrivit i hälsning från luften tråden och inte här.

2) Jag ljuger och är egentligen ett forumtroll som inte alls ska till London.

3) Jag glömde det FÖRBANNADE passet så fick boka om till SK1419 & SK503 för lika mycket pengar som hela biljetten kostade vilket gör det till historiens dyraste ARN-LHR t/r.

Intervju med mig själv:
Kunde jag inte fixat emergency pass?
Sprang dit med väskan så tog dom inte Amex hos polisen.

Hade jag inga andra kort?
Jo jag har andra kort men dessa låg i bilen, på långtidsparkering.

Kunde jag inte hämtat passet hemma? Hade inte hunnit köra t/r så ringde taxi för att låta de buda passet till mig på Arlanda hemifrån. Men frugan sov och svarade inte mobilen så chauffören hade inte kommit in.

Fanns det inget annat flyg att boka om till?
Jo ett något billigare direktflyg men vem f** flyger direkt?
:)
Det landar dessutom ungefär samtidigt som det jag nu ska ta så det blir kanon. Tråkigt dock att flyga via CPH både dit och hem när jag var inställd på SVG.

Är jag förbannad?
Ja på allt och alla just nu.
Kommer troligtvis att vara för bakfull för att köra hem imorgon så kommer utöka min långtidsparkering och hämta bilen på söndag.
Men, men, men... Du glömde en lösning - läs inlägget från mig i loungetråden! Hade kunnat springa ut med cash eller något, om du var tidig nog!

Lektion 1.1 när det gäller UK är SE TILL ATT HA ETT NATIONELLT ID-KORT I PLÅNBOKEN.

Skönt att du löste det till slut, och sura slantar....

Men, men, men... Du glömde en lösning - läs inlägget från mig i loungetråden! Hade kunnat springa ut med cash eller något, om du var tidig nog!

Lektion 1.1 när det gäller UK är SE TILL ATT HA ETT NATIONELLT ID-KORT I PLÅNBOKEN.

Skönt att du löste det till slut, och sura slantar....
Tack... Jag var där 0600. Kunde tagit ut kontanter med Amex men det hade krävt en löprunda till bankomat i terminalen och så en t/r till polisen. Hade inte den tiden (eller orken). Nu är jag på LHR iallafall och väntar på den supersnabba Heathrow Express, som det tog 15 min att gå till.

Toppen