Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se Stockholmsträff torsdagen den 21 maj 2015 kl. 18.00 --

Landar 18 någonting på Arlanda 21/5-2015, ska ta mig hem till Västerås. Men om det serveras fika så skulle jag helt klart kunna ta mig en vända via Stockholm ! Så kanske får det bli, någon annan från Västerås där ?

Jag måste nog ändra denna till Kommer Ej. Jag är trippelbokad redan (exkl detta). Man kanske ska kolla sin kalender ibland... :)

Jag ar sugen, har ju aldrig traffar nagon BC:are. Om jag lyckas smita ett par dagar sa kommer jag, aker dock pa semester nagra dagar senare och frugan brukar normalt inte uppskatta att bli lamnad sjalv for att ordna allt med packning osv.

Ett litet kanske pa mig alltsa.

Det bör gå att skriva kommer på mig.

Landar 18 någonting på Arlanda 21/5-2015, ska ta mig hem till Västerås. Men om det serveras fika så skulle jag helt klart kunna ta mig en vända via Stockholm ! Så kanske får det bli, någon annan från Västerås där ?
Är väl en på kanske-listan :)

Det var många kanske här.. Seså..

Bara pallra dig dit, vill höra lite fika historier ;)

Scandic Norra Bantorget om man inte heller behöver ngt fancy men bara slagga.
Typ 100m därifrån.

Toppen