Kommer!
NotRyan Medlem 20 Januari 2016 #52 Magnus_K skrev: Kan bli ganska många på denna träff! Klicka för att utvidga... Ja, det blir kul...
Kricka Medlem 20 Januari 2016 #53 Kan bli väldigt många bokade flyg imorgon m.a.o. ! Now or never startar väl kl. 18.00 om inget annat dyker upp..
Kan bli väldigt många bokade flyg imorgon m.a.o. ! Now or never startar väl kl. 18.00 om inget annat dyker upp..
Jonas C Medlem 21 Januari 2016 #54 Måste ändra till kommer inte. Får sikta på nästa lördagsträff i Februari, såvida inte alla är i Vilnius då.
Måste ändra till kommer inte. Får sikta på nästa lördagsträff i Februari, såvida inte alla är i Vilnius då.
AABack2ARN Medlem 21 Januari 2016 #55 Tänkte överraska mig själv och komma denna gång när det för en gångs skull passar in i kalendern... Skall bli kul och få lite ansikten på folket härinne!
Tänkte överraska mig själv och komma denna gång när det för en gångs skull passar in i kalendern... Skall bli kul och få lite ansikten på folket härinne!
rvarttinen Medlem 21 Januari 2016 #56 Uppdaterad till ny status: Kommer förbi! Detta för mig själv och @cvarttinen. P.S. Denna torde väl räknas som ett mellanting mellan kommer och kanske ..?.. //D.S.
Uppdaterad till ny status: Kommer förbi! Detta för mig själv och @cvarttinen. P.S. Denna torde väl räknas som ett mellanting mellan kommer och kanske ..?.. //D.S.
simon_says91 Medlem 21 Januari 2016 #57 Slår vi rekordet på Monks ikväll, känns som att resebokningar lär flyga hej vilt!
Tonton Medlem 21 Januari 2016 #58 Kommer inte, tyvärr. Får sikta på att komma någon annan gång under vårkanten!
RobHK Medlem 21 Januari 2016 #59 Jag genererar en random 4 siffrig kod varje dag med bokstäver och siffror för login i mitt tradingprogram på jobbet, idag 3h innan avgång till HKG genererade jag denna. D som Departure? Helt otroligt
Jag genererar en random 4 siffrig kod varje dag med bokstäver och siffror för login i mitt tradingprogram på jobbet, idag 3h innan avgång till HKG genererade jag denna. D som Departure? Helt otroligt