Lutar mer mot att jag också kommer... Har en grej innan :-)
SFC Medlem 19 November 2015 #75 Mitt kanske blir ett kommer, bara jag lyckas ta mig in till stan någon gång... Trafiken är inte på min sida idag!
Mitt kanske blir ett kommer, bara jag lyckas ta mig in till stan någon gång... Trafiken är inte på min sida idag!
palmen Moderator 19 November 2015 #76 bnr skrev: Visa bifogad bild 44317 Klicka för att utvidga... Falcon?
bnr Medlem 19 November 2015 #78 palmen skrev: Falcon? Klicka för att utvidga... Fanns ingen Mikkeller...
palmen Moderator 19 November 2015 #79 bnr skrev: Fanns ingen Mikkeller... Klicka för att utvidga... Då står man över ölen helt och hållet, för att statuera exempel
bnr skrev: Fanns ingen Mikkeller... Klicka för att utvidga... Då står man över ölen helt och hållet, för att statuera exempel
011430121 Medlem 19 November 2015 #80 Har ett bekymmer, är som en Norrlänning skulle skulle säga, är opackad inför en resa imorgon, går jag till Monks blir jag packad, men likväl opackad i kväll, jag kommer till Monks 18.15 så får vi se hur det blir.
Har ett bekymmer, är som en Norrlänning skulle skulle säga, är opackad inför en resa imorgon, går jag till Monks blir jag packad, men likväl opackad i kväll, jag kommer till Monks 18.15 så får vi se hur det blir.