Jag räknar med att dyka upp kl 16
C C _J Medlem Lördag kl 12:20 #12 Jag räknar med att dyka upp kl. 16, om det inte är för sent att anmäla sig vill säga.
S storbokstav Medlem Lördag kl 13:25 #13 Synd att missa gamla och nya idag men jag måste tyvärr nedgradera till "kommer inte".
S storbokstav Medlem Lördag kl 13:32 #14 C _J skrev: Jag räknar med att dyka upp kl. 16, om det inte är för sent att anmäla sig vill säga. Klicka för att utvidga... Oroa dig inte för att inte "få plats" eller så, jag är säker på att du blir väl omhändertagen av trevliga BC:are om du ger dig till känna (titta efter orange vimpel på bordet).
C _J skrev: Jag räknar med att dyka upp kl. 16, om det inte är för sent att anmäla sig vill säga. Klicka för att utvidga... Oroa dig inte för att inte "få plats" eller så, jag är säker på att du blir väl omhändertagen av trevliga BC:are om du ger dig till känna (titta efter orange vimpel på bordet).
N Nayane Smith Medlem Lördag kl 13:59 #16 Jag tänker också att komma om det inte för sent att anmäla sig.
NotRyan Medlem Lördag kl 14:39 #17 Följande är anmälda kl 14.38! Kommer: NotRyan Taggen Rickard_O palmen Johan F C _J wayfarer Nayane Smith Kanske:
Följande är anmälda kl 14.38! Kommer: NotRyan Taggen Rickard_O palmen Johan F C _J wayfarer Nayane Smith Kanske: